Aantrekkelijk merk

Een goed begin is het halve merk

De meeste collega’s hebben de afgelopen weken een van de sessies ‘Een goed begin is het halve merk’ gevolgd. Tijdens die sessies werd onder meer onze nieuwe visuele identiteit onthuld en werd de MVP CB 2.0 toegelicht. Met de nieuwe huisstijl gaan we pas in het vierde kwartaal echt naar buiten. Maar misschien is het je al opgevallen dat deze interne nieuwsbrief de nieuwe lijn al volgt.


Voor wie het gemist heeft: hier kun je de presentatie nog eens nazien.

Begin april vond in de kantine een ‘Kwartaalbijeenkomst nieuwe stijl’ plaats. We stonden hier samen stil bij een aantal van de vele veranderingen binnen onze organisatie: de vernieuwde positionering, het merkverhaal en de nieuwe werkwijze.

Monique en Kirsten deelden er hun persoonlijke verhaal over de Nieuwe Consumentenbond. De filmpjes hiervan kun je bekijken op intranet. Ook Lisanne en Maarten delen op deze plek hun persoonlijke verhaal.

Vind jij het leuk om andere collega’s te inspireren en ook jouw verhaal te delen? Meld je aan bij Jantine!

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het programma Aantrekkelijk merk? Stel 'm hier en dan zullen we die zo snel mogelijk beantwoorden. (Wil je ook een persoonlijke terugkoppeling? Laat dan jouw naam achter in het bericht.)

Ieder kwartaal worden er OKR’s opgesteld voor de Wat Moet Lukken-programma’s. Die zijn richtinggevend voor de initiatieven die we nemen binnen dit programma. OKR staat voor Objectives and Key Results. Kort samengevat zorgt deze methode ervoor dat je doelstellingen koppelt aan meetbare resultaten. Via deze link kun je de OKR’s inclusief het kerndoel van het programma Aantrekkelijk merk bekijken.