Aantrekkelijk merk

Rebranding huisstijl in volle gang

Het is bijna zo ver, vanaf begin oktober gaan we ‘naar buiten’ met onze nieuwe huisstijl. Maar omdat we er supertrots op zijn, kunnen we niet wachten om er intern al mee te werken.

Deze interne nieuwsbrief is bijvoorbeeld al in de nieuwe huisstijl. En het zal je misschien op zijn gevallen dat op de beeldschermen in de vergaderzalen de nieuwe huisstijl al wordt gebruikt. Ook zie je overal in het gebouw al posters en bordjes in de nieuwe stijl hangen. En er is er al de mogelijkheid om gebruik te maken van de nieuwe powerpoint-template.

Daarnaast zijn er ook laptopcovers ontworpen in de nieuwe stijl. Deze laten nog heel even op zich wachten maar kunnen jullie binnenkort verwachten. Heb je deze cover nog niet aangevraagd? Stuur even een e-mail om hem aan te vragen of loop langs bij een van ons.

Flinke klus

We streven ernaar om eind september alle Consumentenbond-uitingen om te zetten naar de nieuwe huisstijl. Dit is een flinke klus, waar veel collega’s bij zijn betrokken. Een groot deel van al dat werk wordt verzet door onze eigen studio. Zij krijgen veel complimenten over de nieuwe uitingen. Niet alleen van ons, maar ook van de betrokken externe partijen.

We houden jullie op de hoogte!

Jantine, Maaike en Demi

Merkverhaal aan de muur

Waarom zijn wij er als Consumentenbond en voor wie? En wat is de reden dat jij als medewerker hier elke dag binnenstapt? Mocht je daar niet meteen een pasklaar antwoord op hebben: het merkverhaal helpt je op weg.

Vanaf deze week hangt ons merkverhaal, opgeknipt in 4 delen, op de verdiepingen. Je vindt het op de muren tussen printerhok en wc. Het merkverhaal helpt ons om vanuit onze kern te communiceren en beter voor het voetlicht te brengen waar we voor staan.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het programma Aantrekkelijk merk? Stel 'm hier en dan zullen we die zo snel mogelijk beantwoorden. (Wil je ook een persoonlijke terugkoppeling? Laat dan jouw naam achter in het bericht.)